برای تو
 
عاشقانه
مطالب عاشقانه
 
 
شنبه 29 مهر 1391برچسب:, :: 13:32 ::  نويسنده : نهال

 
۱۰۰۰ مرتبه ۹۰۰ جمله ی عاشقانه را روی۸۰۰ جای مختلف

به۷۰۰ زبان و پیش ۶۰۰ نفر فریاد زدم! ۵۰۰ تای آن رادر۴۰۰ جمله

گنجاندم و به ۳۰۰زبان در۲۰۰برگ ترجمه کردم. ۱۰۰تای آن را۹۰روز...

روزی۸۰ مرتبه برای تو خواندم! ۷۰ تای آن را آموختم وبیش از۶۰تای آنرا

تجربه کردم و ۵۰غروب را از ۴۰سمت به نظاره نشستم. در ماه

۳۰روزه،بیشتر از۲۰روز ۱۰ باراز تو ۹سوال کردم. ۸ سوال من را

۷ مرتبه در۶ روز جواب دادی. با ۵ واسطه ۴ دفعه تو را ۳ جا

دعوت کردم... ۲ ساعت خواهــــش کردم تا یک بار گفتی:

دوستت دارم....



نظرات شما عزیزان:

love_heart
ساعت14:44---27 آذر 1391
سلام وبلاگ خوبی داری به وبلاگ منم سر بزن

هر فیلمی که نمیتونی پیدا کنی درخواست بده

تا برات بزارم لینک دانلودشو

با تشکر

هلالت نمیکنم حداقل یه سر به وبلاگ نزنی http://applicationmovie.loxblog.com/


بنیامین
ساعت12:54---24 آذر 1391
خـوبـ دَستــ بِہ یـِکے کَـردِه ایـد


بـَراے ِ بے پـایـان گُـذاشتَنِ ِ

"طــول ِ" دِلتَنگـے ـهــایـ َم ...


بنیامین
ساعت12:52---24 آذر 1391
سلام اجی نهال .راستی چرا ادرس وبت تو نظر ها نزاشتی نتونستم نظر بزارم .بعدا بزار .دوست داشتی لینگت کنم.بای

بنیامین
ساعت2:40---22 آذر 1391
سلام نهال حان .وبتون زیباست افتخار لینک میدید .یسر بزنید بهم ممنون

بنیامین
ساعت2:39---22 آذر 1391
دلتنگ ڪہ باشے آدم دیگرے میشوے!



خَشـטּ تر ، عَصَبے تر ، ڪلافہ تر و تلخ تر ...



و جالبتر اینڪہ با اطراف هم ڪارے ندارے همَش را نگہ مے دارے و



دقیقا سر ڪسے خالے میڪنے ڪہ دلتنگش هستے


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید بیا ازعشق بی پروا بگوییم برای مردم تنها بگوییم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس مجنون.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 294
بازدید کل : 63588
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1